Výuková platforma Online Marketingu

Projekt INSOM – Innovative Support Network For Students In The Field Of Online Marketing – byl po dvou letech úspěšně zakončen. Hlavním cílem projektu bylo vytvořit online výukovou platformu, která má sloužit ve vzdělávání dospělých a umožnit jim lepší orientaci v implementaci online marketingu do současných marketingových aktivit společností.

Vzdělávání dospělých je praxe, při které se participanti zapojují do systematických a trvalých sebevzdělávacích aktivit s cílem získat nové formy znalostí, dovedností, postojů nebo hodnot. Klíčem k úspěchu dospělých na trhu práce je udržet krok s moderními technologiemi. Online marketing je pro malé a střední podniky důležitým nástrojem konkurenceschopnosti na trhu. Odborníci z této oblasti potřebují najmout mladší lidi, které měli možnost studovat již v tradičním systému. Tento projekt dává dospělým příležitost k tomu, aby si sami zlepšili své kompetence v online marketingu a byli schopni se uplatnit na trhu práce i na pozicích vyžadující tyto znalosti a dovednosti.

Záměrem platformy je tedy zlepšit znalosti a dovednosti současných i budoucích zaměstnanců malých a středních podniků tak, aby po absolvování kurzu měli absolventi více kompetencí a lepší vyjednávací sílu při jednání se společnostmi poskytujícími služby v oblasti online marketingu. Veškeré výstupy projektu včetně výzkumu trendů v online marketingu firem a výukové platformy, naleznete na webových stránkách projektu www.insom.eu. Materiály jsou rozšířeny o reálné případové studie, které ukazují skutečnou moc jednotlivých nástrojů online marketingu, video ukázkami pro jednotlivé moduly, což zvyšuje pochopení problému. Na konci každé kapitoly je kvíz, který testuje pochopení dané problematiky.

Na závěr projektu proběhlo několik diseminačních akcí ve všech projektových zemích - jednou byla akce konaná ve spolupráci s podnikatelským inkubátorem Point One, která proběhla ve čtvrtek 15. 7. 2021 v areálu ČZU v Praze. Účastníci akce se dozvěděli nejen důležité informace o projektu a jeho výstupech, ale mohli se také účastnit interaktivního workshopu s odborníkem na online marketing v praxi - šéfem Klubu Pánů z Ponožkovic. Druhá diseminační akce za naši univerzitu byla konaná ve spolupráci s programem Inovativní podnikání. Akce se konala v areálu Císařské louky a během několika workshopů se dostalo nejen na představení projektu, ale i na témata týkající se online marketingu.

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.