Adam Konrád

Český programátor a vývojář počítačových her ve studiu Bethesda

Adam Konrád absolvoval magisterský obor Informatika na Provozně ekonomické fakultě v roce 2010. Přestěhoval se do Dallasu, kde se následně vypracoval na pozici seniorního programátora ve studiu Escalation. V roce 2017 pak společnost ZeniMax Media, vlastnící herního vydavatele Bethesda, koupila Escalation Studios. Nyní Adam pracuje jako vývojář počítačových her pod křídly této kultovní herní značky.

Adam Konrád

Foto: Rob Aikey, Bridging Chaos Studios

Přinášíme vám článek z časopisu SCORE. (informace z roku 2016)

Co jste se v článku nedočetli a co jsme se exkluzivně dozvěděli přímo od pana Konráda? Adam Konrád se momentálně podílí na vývoji čtvrtého dílu akční série DOOM. Původní hra DOOM společnosti id Software vyšla poprvé v roce 1993 a volně na ni doposud navazují další tři pokračování. DOOM II z roku 1994 a DOOM 3 z roku 2004. Podle hry byl natočen také film, napsány komiksy a vytvořeny stolní hry.

Aktuální informace (11/2018) o působení českého programátora v Dallasu se dočtete v článku magazínu CzechCrunch.

 

Soubory ke stažení