Úloha sociálních sítí pro budování obchodních vztahů

Úloha sociálních sítí pro budování obchodních vztahů s praktickými příklady pro B2B a využití prostředí Linkedln

Termín konání:    8. 11. 2016 od 14:00 hodin

Místo konání:      PEF - EI

Přednášející:       Roman Šuk, Partner společnosti CONECTIO a LinkedIn Social Selling Strategist

Přednášky se zúčastní i další host se zkušenostmi v roli marketingového ředitele.

Dozvíte se o současných změnách nákupního chování firem a zjistíte, co jsou zastaralé přístupy a jaké jsou ty nové -  jak v marketingu, tak v prodeji. Budete mít možnost se ptát na věci, které Vás z oblasti sociálních médií v prostředí B2B zajímají. Poznáte doslova kouzla, která v komunikaci dokáží pouze sociální sítě a ujasníte si pojmy Social Selling, Employee Advocacy, Social Recognition nebo Inbound Marketing. Vše bude uvedeno na příkladech z praxe v prostředí LinkedIn z firem jako je Microsoft, Oracle, navíc dostanete tipy, které si budete moci sami hned vyzkoušet.

Pořádající útvar: Katedra obchodu a financí

 

Aktualita

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.