Studenti představili finální strategie pro AI produkty značky Samsung na českém trhu

Dne 14. dubna prezentovalo pět nejúspěšnějších studentských týmů z programu Economics and Management (EMN) na ČZU v Praze své finální strategické návrhy zástupcům marketingového oddělení společnosti Samsung. Tyto prezentace zakončily celoroční práci na reálné případové studii zaměřené na portfolio AI produktů značky Samsung.

V zimním semestru se studenti věnovali marketingovým analýzám a zákaznickým insightům v kontextu českého trhu. Na jaře se na problematiku podívali z pohledu strategického řízení a vytvořili detailní go-to-market strategie pro uvedení AI produktů Samsung na český trh.

Zadání studenty postavilo do role brand manažerů značky Samsung – jejich úkolem bylo identifikovat cílové segmenty s největším potenciálem, vyhodnotit konkurenci a navrhnout efektivní a měřitelné strategie, které odpovídají globálnímu poslání značky: inovace poháněné lidmi a slogan #DoWhatYouCant.

Z celkových 20 týmů bylo na základě kvality výstupů, kreativity a strategického přístupu vybráno pět nejlepších, které měly možnost prezentovat svá řešení přímo zástupcům Samsungu.

Projekt probíhal v rámci kurzů Marketing a Strategické řízení pod vedením Jany Pitrové z Katedry managementu a marketingu, a to za velké podpory Zuzany Moudré z agentury Cheil a marketingového oddělení společnosti Samsung.

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.