Prezentace v Alza.cz zakončily letošní část Marketing Academy

V pondělí 12. 5. 2025 prezentovali studenti zapojení do projektu Marketing Academy výsledky své práce v sídle společnosti Alza.cz. Marketing Academy je projektem Katedry managementu a marketingu, během kterého mají vybraní studenti možnost pracovat na praktických zadáních vytvořených ve spolupráci s externím partnerem. Děje se tak napříč oběma ročníky navazujícího magisterského studia v rámci výuky předmětů Marketingový výzkum, Marketingová komunikace a On-line marketing. Atraktivním partnerem aktuálního běhu projektu se stala Alza.cz.

Práce studentů byla během letního semestru rozdělena na dva dílčí projekty. V první části bylo jejich úkolem zpracovat marketingový výzkum zaměřený na vnímání značky Siguro. Na to pak navázali druhou částí, ve které měli vytvořit komunikační plán zaměřený na zvýšení povědomí o této značce, která spadá do rodiny privátních značek Alza.cz.

Závěrečné prezentace pak v mnoha ohledech předčily očekávaní. Přinesly mnoho zajímavých nápadů a studenti v nich prokázali, že dokáží reflektovat moderní trendy nebo efektivně využívat řadu nástrojů marketingové komunikace.

Velké poděkování za zorganizování celé spolupráce patří Haně Uhlíkové, HR specialistce Alza.cz  a Ivě Klimentové, marketingové manažerce privátních značek Alza.cz. Za cenou zpětnou vazbu na studentské projekty pak děkujeme také business development manažerům z týmu privátních značek Ondřeji Šimkovi a Patriku Glogerovi.

Příští rok se budeme těšit na pokračování.

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.