V pondělí 12. 5. 2025 prezentovali studenti zapojení do projektu Marketing Academy výsledky své práce v sídle společnosti Alza.cz. Marketing Academy je projektem Katedry managementu a marketingu, během kterého mají vybraní studenti možnost pracovat na praktických zadáních vytvořených ve spolupráci s externím partnerem. Děje se tak napříč oběma ročníky navazujícího magisterského studia v rámci výuky předmětů Marketingový výzkum, Marketingová komunikace a On-line marketing. Atraktivním partnerem aktuálního běhu projektu se stala Alza.cz.
Práce studentů byla během letního semestru rozdělena na dva dílčí projekty. V první části bylo jejich úkolem zpracovat marketingový výzkum zaměřený na vnímání značky Siguro. Na to pak navázali druhou částí, ve které měli vytvořit komunikační plán zaměřený na zvýšení povědomí o této značce, která spadá do rodiny privátních značek Alza.cz.
Závěrečné prezentace pak v mnoha ohledech předčily očekávaní. Přinesly mnoho zajímavých nápadů a studenti v nich prokázali, že dokáží reflektovat moderní trendy nebo efektivně využívat řadu nástrojů marketingové komunikace.
Velké poděkování za zorganizování celé spolupráce patří Haně Uhlíkové, HR specialistce Alza.cz a Ivě Klimentové, marketingové manažerce privátních značek Alza.cz. Za cenou zpětnou vazbu na studentské projekty pak děkujeme také business development manažerům z týmu privátních značek Ondřeji Šimkovi a Patriku Glogerovi.
Příští rok se budeme těšit na pokračování.