Finále studentské soutěže s L´Oréal Česká republika

12. prosince 2022 proběhlo finále soutěže studentských návrhů pro úspěšnou realizaci strategie zaměřené na nízkouhlíkové hospodaření společnosti. Studenti předstoupili před komisi v sídle společnosti L'Oréal Česká republika v čele s Miroslavem Macíčkem, Country Operations Director CZ/HU/SK, aby představili své návrhy. Z celkového počtu 60 projektů se finále zúčastnilo 12 nejlepších návrhů. Finalisté si odnesli nejen cenné zkušenosti, profesionální reference, ale i věcné dárky. V těsném finále zvítězil tým studentů oboru Podnikání a administrativa se svým návrhem pro slovenský trh, který byl ohodnocen finanční výhrou.

Za celou soutěží stála velmi náročná semestrální práce studentů předmětu Strategické řízení pod vedením garanta předmětu, paní profesorky Ivany Tiché z katedry řízení. Této soutěže se zúčastnilo téměř 300 studentů. Výběr TOP návrhů měl 3 kola. Nejprve na půdě univerzity a pak během finálového dne v sídle společnosti  L'Oréal Česká republika, kde se o postup do úzkého výběru utkalo 12 zvolených týmů z řad studentů všech oborů studujících předmět Strategické řízení. Sedmi členná komise v čele s panem Macíčkem, Operation director společnosti L´Oréal CZ/HU/SK, vybrala nejprve 6 postupujících týmů na základě tzv. elevator pitch prezentací. Následně mělo těchto 6 týmů možnost prezentovat kompletní návrhy své semestrální práce. Závěrečným proslovem pan Macíček poděkoval studentům za jejich výsledky s vysvětlením, že právě tyto situace je připravují na budoucí každodenní praxi. Nejlepším studentům byla nabídnuta možnost přihlásit se k manažerskému trainee programu, který bude společnost v příštím roce vypisovat.

Analytická práce studentů zahrnovala detailní zhodnocení globálního i tržního prostředí v jednotlivých regionech. Studenti identifikovali klíčové aspekty, které je nutné zvážit při zavádění udržitelné strategie. Jak studenti sami uvedli, tento reálný případ pro ně byl velkou zkušeností. Ověřili si nejen své teoretické znalosti, ale také schopnost nelehké týmové práce s následným obhájením vlastních zjištění před zadavateli. Jak uvedla paní doktorka Balcarová: “Za tým vyučujících tohoto předmětu na katedře řízení mohu říci, že studenti posledního ročníku magisterského studia kvalitně reprezentovali naši univerzitu a jsme na ně právem hrdí.”

O společnosti L’Oréal

Společnost L’Oréal Česká republika byla založena v roce 1994. Dnes nabízíme 27 mezinárodních značek, včetně L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy, Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Kérastase a Matrix prostřednictvím několika distribučních kanálů - supermarketů, drogerií, lékáren, kadeřnických salonů a internetových obchodů. Náš cíl je vytvářet krásu, která hýbe světem a definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky, velkoryse a vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti v programu L’Oréal pro budoucnost nabízíme každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti.

Pro více informací kontaktujte vyučující předmětu – Ing. Terezu Balcarovou.

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.